קבוצת WGROUP בהנהלת יצחק וסרשטייין

קבוצת WGROUP בהנהלת יצחק וסרשטיין גאה להוביל מהפכה בענף הנדל"ן בישראל. 

הקבוצה אשר צברה במרוצת השנים מוניטין יוצא דופן בתחום הנדל"ן מתמחה בניהול וייזום פרויקטים מסוג פינוי-בינוי ותמ"א 38, בשילוב עם פרויקטים מסחריים ותעשייתיים, עבודות פיתוח ותשתיות לצד הקמה והרחבה של יישובים ברחבי הארץ.

קבוצת WGROUP, פרויקטים בפינוי בינוי ותמא 38 - ניהול נכסים

מאז היווסדה חרתה הקבוצה על דגלה פעילות בפריסה ארצית רחבה באמצעות מגוון רחב של פרויקטים המושתתים על ערכי המצוינות, איכות לאורך כל תהליך הבניה, שימוש בחומרי גלם מובחרים ועמידה ללא פשרות בלוחות הזמנים עד למסירת יחידות הדיור לקהל הלקוחות. 

בין הפרויקטים הבולטים ששיווקה החברה לאחרונה, ניתן למנות פרויקטים יוקרתיים ברחובות שינקין ובולטימור בתל-אביב, ברחוב כנרת בבת-ים, יחד עם מיזמי פינוי בינוי במיקומים אסטרטגיים בגוש דן ומחוצה לה. 

לצד היותה של הקבוצה חולשת על תחום המגורים לפני ולפנים, היא הוכיחה את היותה כמובילה גם בהיבטי פיתוח אזורי תעסוקה ומסחר, כולל יכולת קידום תב"עות ואזורי תעשייה מצפון ועד דרום.
אלו משתלבים יחד עם תמהיל מנצח של נכסים על טהרת עירוב שימושים, המניבים תשואות פיננסיות נאות למשקיעים ולבעלי הקרקע.

הקבוצה פועלת על בסיס חזונו של יצחק וסרשטיין, מנכ"ל ובעלי קבוצת WGROUP הנחשב לאורים ותומים בענף הנדל"ן, בעל יכולות וסרטיליות ומי שבהנהגתו הצליח להוביל עד היום עשרות פרויקטים מובחרים בכל רחבי הארץ.

קראו מה כותבים על צחי וסרשטייין בישראל היום >

דילוג לתוכן